מהי אבטחת מידע?

ישנם מספר גורמים שצריך לשקול בעת בחירת חברת אבטחת נתונים. החברה אמורה להציע מגוון רחב של פתרונות להגנה על נתונים. הם צריכים גם להיות מסוגלים לספק שירות שיהיה בעל ערך ללקוחותיהם. במאמר זה נכסה כמה מן הגורמים החשובים ביותר שיש לדון בהם בעת בחירת חברת אבטחת מידע. ‏ החברה צריכה גם להיות מסוגלת לעזור לך למצוא את הפתרון הטוב ביותר לצרכיך.

חשוב למצוא חברת אבטחת מידע בעלת ניסיון בהגנת מידע עסקי. הם צריכים גם צוות מומחים בניהול של מערכת מסוג זה. אנשי המקצוע האלה צריכים להיות בעלי ניסיון של שנים בעבודה במגזר הציבורי והפרטי. אם לא, מומלץ לחפש חברת אבטחת מידע אחרת. זה יבטיח שהמידע שלך יהיה מאובטח ובטוח. בנוסף, לחברת אבטחת מידע אמינה יהיה גם רישום מוכח של שמירת מידע על לקוחות.

חברת אבטחת המידע הטובה ביותר צריכה להיות ניסיון מוכח באיתור התקפות סייבר. זה כולל איומים מתקדמים, התקפות של אפס ימים, ושיטות התחמקות. היא אמורה גם להיות מסוגלת להשתלב עם פלטפורמות שונות, המאפשרות אינטגרציה וגילוי ללא חלקה. זה חשוב לחברות שרוצות להגן על מידע ומידע רגישים. עם זאת, חלק מהשירותים האלה אולי לא יוכלו להציע את התכונה הזו, ולכן כדאי שתחפש חברה שתוכל לקיים את הבטחתה.

Cyberhaven היא חברת אבטחת מידע המציעה פתרון מקיף להגנה על נתונים. הם יצרו פלטפורמת DDR (שכפול נתונים דינמי) מובילה בתעשייה. פלטפורמת DDR שלהם עוקבת וממפה כל מסע נתונים, המאפשר להם לזהות ולתקן תקריות. יתרה מזו, היא יכולה לאכוף מדיניות ביטחונית ולמנוע את הסיכונים הקשורים לפרצות נתונים. הם גם מציעים שירותים כדי להבטיח שללקוחות שלהם תהיה האבטחה הטובה ביותר.

חברת אבטחת המידע סימפוני נמצאת בבוסטון, מסצ 'וסטס. המוצרים שלהם כוללים שירותי גריסה מאובטחים, DataDefence, ומחסניות אחסון קלפים. שירותיהם כוללים גם ייעוץ, ניהול מתקנים ושירותי הגשמה. היא חברה חדשנית עם משרדים בארה "ב ובישראל. אתה יכול לבחור ממספר חברות אבטחת נתונים שונות כדי להגן על הנתונים שלך. הם מספקים פתרונות שישמרו על הלקוחות והעובדים שלך בטוחים. כולם מספקים פתרונות אבטחה מקיפים לעסקים וליחידים.

חברות אבטחת מידע אנטרפרייז מספקות שירותים המסייעים לחברות לזהות ולנהל סיכונים ואיומים על הנתונים שלהן. הם מבצעים ניתוח סיכוני נתונים והערכות פגיעות נתונים על מנת לזהות ולנהל את ההשפעה של איומים. הם גם יעזרו לך לבחור את המשאבים המתאימים להגן עליהם. הם יעריכו את כל האיומים והפגיעות וימליצו על בקרת האבטחה המתאימה לטפל בהם. תהליך זה יכול להיות קשה ליישום ללא עזרתה שלחברת אבטחת מידע. אז, זה חשוב לשכור חברת אבטחת נתונים שמציעה פתרונות לצרכים שלך להגנה על נתונים.

התאוששות והגנה היא היבט קריטי בהגנה על הנתונים שלך. חברת אבטחת מידע תציע שירותי שיקום ותמיכה באסון שיעזרו לך להתכונן לאסונות. הם גם יספקו קמירות מאובטחות מחוץ לאתר לתקשורת גיבוי, ויציעו מגוון פתרונות גיבוי ושיקום מקוונים למחשבים ניידים ושולחנות עבודה. חברות מסוימות גם מספקות שירותי נאמנות טכנולוגיים עבור נתונים ונכסים אחרים. כל השירותים האלה נועדו להגן על המידע שלך ולהבטיח שהוא בטוח ומאובטח.

חברת אבטחת מידע גדולה יכולה לספק גם ניהול זהות מתקדם. חברות כמו אריקום מספקות פתרונות חדשניים כדי להבטיח את כוח העבודה של היום. הפתרונות שלהם מגנים על רשתות תאגידיות מפני איומים ברשת. הם גם מציעים גלישה מאובטחת דרך בידוד דפדפן מרוחק. הפתרונות שלהם גמישים ויכולים לתמוך במגוון אפשרויות קישוריות. יש להם יותר מ-10 מיליון לקוחות והם מיוצגים באזורים של ארצות הברית, בריטניה ו-EMEA. חוץ מזה, יש להם רשת של מפיצים שיכולה לעזור לך ליישם את הפתרונות שלהם.

חברת אבטחת מידע אמורה לספק שבילי ביקורת מלאים. הוא גם צריך להיות מסוגל לספק ראות לכל היבטי הארגון. חברת אבטחת המידע הטובה ביותר תוכל ליישם תכונות אבטחה במהירות וביעילות. בין אם אתה עסק קטן או עסק גדול, אתה צריך להגן על הנתונים שלך. יש כמה חברות שמציעות פתרונות אבטחה ושירותים. חשוב לבחור חברה שתענה על הצרכים שלך ותשמור על המידע שלך בטוח.

Posted in שירותי מחשוב, ענן ואבטחת מידע.